POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dyskrecja.
Zachowanie dyskrecji leży w interesie obu stron - my nie mielibyśmy klientów, jeśli nie bylibyśmy dyskretni. Ponadto, my się nie kryjemy - każdy może się z nami spotkać w naszej firmie - musimy więc grać fair play, bo oszukany klient mógłby na swój sposób wymierzyć nam sprawiedliwość.

Czy muszę podawać swoje dane?
W wypadku, gdy mamy osobisty kontakt z klientem (np. gdy może nas odwiedzić w firmie) - nie. Również nie trzeba podawać swoich danych, kiedy komunikujemy się wyłącznie poprzez Internet - wtedy tylko musimy zabezpieczyć się finansowo, tzn. musimy otrzymać zaliczkę przed przystąpieniem do pracy.

Czy zawieramy jakąś umowę?
Oczywiście, choć nie musi być ona spisana i podpisana w obecności notariusza. Wystarczy, że się na konkretne zlecenie umówimy - w większości usług tak to funkcjonuje, ewenementem jest spisywanie umowy np. z glazurnikiem, czy malarzem pokojowym. W prawie polskim w takich sprawach nawet umowa zawarta ustnie jest tak samo ważna jak ta zawarta u notariusza. Umowa wcale nie musi być na piśmie, aby została zawarta. Polacy często umowę mylą z papierkiem własnoręcznie podpisanym.
A najlepszym sposobem zawarcia umowy będzie kontakt mailowy. Kontakt mailowy dla klienta jest większą gwarancją wywiązania się z umowy z nim niż spotkanie twarzą w twarz i umowa ustna, której ktoś może nie pamiętać, albo się jej wręcz wyprzeć. Wszystkie ustalenia mailowe są na piśmie i można do nich zajrzeć, aby się na nie później powołać.

Jaka jest pewność, że moja praca nie będzie znowu wykorzystana?
Zrzekamy się wszelkich praw do pracy po jej przekazaniu odbiorcy - nie rozpowszechniamy ich, ani nie sprzedajemy. Można to sprawdzić systematycznie odwiedzając nasz serwis.

Regulamin

Formularz kontaktowy

Copyright © 2001-2014 licencjat.com.pl All rights reserved