LOGISTYKA W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH W POLSCE

Praca jest unikalna - nie była jeszcze przez nikogo wykorzystana i po zakupie zostanie wycofana ze sprzedaży

Wstęp
Rozdział I. Istota współczesnej logistyki
1.1. Definicje i główne problemy logistyki
1.2. Logistyka a zarządzanie przedsiębiorstwem
1.3. Logistyka w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
Rozdział II. Turystyka i rynek usług turystycznych
2.1. Pojęcie turystyki
2.2. Istota rynku turystycznego
2.3. Struktura podmiotowa rynku usług turystycznych
Rozdział III. Struktura ruchów logistycznych na rynku turystycznym w Polsce
3.1. Istota i znaczenie ruchów logistycznych na rynku turystycznym w Polsce
3.2. Rodzaje ruchów logistycznych na rynku turystycznym w Polsce
3.3. Uczestnicy kanałów logistycznych na rynku turystycznym w Polsce
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków

Najczęściej zadawane pytania

Formularz zamówienia

Copyright © 2012 licencjat.com.pl All rights reserved